Gibotech har sin egen robothelt

 

 

Under det nye pay off ’Where Robot Heroes Grow’ har Odense Robotics lanceret en ny brand identitet, der fejrer de mange personer, der arbejder med robotter og automation i og omkring Odense som de sande helte i branchen.

Gennem autentiske historier vises den passion, der inspirerer klyngens over 3200 medarbejdere til at omdefinere teknologi og bringe innovation til live hver dag.

- Bag hver nyskabelse her i Odense Robotics står der talentfulde personer, der brænder for teknologi og forretning. Det nye brand giver et menneskeligt perspektiv på branchen med fokus på de mange fremragende individer og teams i Odenses robot- og automationsklynge. Deres daglige bestræbelser på at udvikle og kommercialisere nye teknologier gør det muligt for mennesker over hele verden at arbejde smartere og virksomheder at vokse hurtigere. Dé er dagligdagens virkelige helte – og nu er det tid til at anerkende dem, siger Mikkel Christoffersen, leder af den odenseanske robotklynge Odense Robotics.

Gibotechs egen robothelt

En del af kampagnen består af videoer med robothelte ude i virksomhederne. Og Gibotechs egen robothelt er Nicolas Valencia Espinoza. Nicolas arbejde oprindeligt på et Gibotech-projekt i Chile og blev tilbudt at komme til Danmark og arbejde for Gibotech. Heldigvis sagde Nicolas ja, er i dag ansat som softwareingeniør og bor i Danmark med sin kone og deres datter.

Nicolas’ historie skal vise de mange muligheder, der er i Odenses robotklynge og forhåbentlig være med til at tiltrække endnu flere robothelte til den voksende robot- og automationsindustri på Fyn.

Se videoen med Nicolas